Google+ My Lips But Better Lipsticks | Futilities and More

My Lips But Better Lipsticks

Sunday, April 27, 2014

My Lips But Better Lipsticks bobbi brown powder pink revlon pink truffle mac syrup lancome vintage rose


Le maquillage, pour moi, c'est surtout une histoire de discretion, comment améliorer ses traits et estomper ses défauts, mais de manière subtile et naturelle. En aucun cas, il doit être un masque derrière lequel on se cache.

Donc forcément, le rouge à lèvre rose barbie n'est pas vraiment mon truc...

Ce que je recherche dans un rouge à lèvre, c'est qu'il me donne un peu de couleur, qu'il rehausse naturellement la couleur de mes lèvres et que je puisse l'utiliser en toute occasion.

Voici mes rouge à lèvres "vos lèvres en mieux" de ma collection que j'utilise le plus fréquemment.
Ce ne sont pas des "nudes" mais juste la couleur de mes lèvres, qui sont naturellement un peu foncées, mais en mieux!

***

Make-up, for me, is not a mask that you put on your face, it has to enhance your natural features and help you to be good about yourself.

So, pink barbie lipstick is not really my thing!

Here is my little collection of "your lips but better lipstick" that I reach for. Those are my favorites and those that I wear the most. These lipsticks are not "nudes" but more on the mauve side, a better version of my naturally dark lips.


My Lips But Better Lipsticks bobbi brown powder pink revlon pink truffle mac syrup lancome vintage rose
 From L to R:

Revlon Lip butter in Pink truffle (I know, I talked about it a lot already!): a nice warm mauve lipstick, very moisturising. Best budget buy!

Mac Syrup, my new addition (addiction): it has a slight pink undertone to it.

Lancome Vintage Rose: it also has a pink undertone, but less noticeable than Syrup.

Bobbi Brown Pot Rouge in Powder pink 6: it has a warm coral undertone, it is super pretty for blush. It give you the most natural and fresh face.


My Lips But Better Lipsticks bobbi brown powder pink revlon pink truffle mac syrup lancome vintage rose


Shop the photo!


revlon lip butter pink trufflemac syruplancome vintage rosebobbi brown pot rouge powder pink





Merci de votre visite! /// Thank you for passing by!

0 commentaires :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Futilities and More © Creative Commons 2010 | Plantilla Quo creada por Ciudad Blogger