Google+ Mac Syrup lipstick Review, Swatches and Demo | Futilities and More

Mac Syrup lipstick Review, Swatches and Demo

Wednesday, April 30, 2014

Mac Syrup lipstick Review, Swatches and Demo


Mon truc en ce moment, tester de nouveaux rouge à lèvres...une occupation qui me permet de découvrir des produits que j'aime particulièrement et que je voulais partager avec le plus grand nombre, enfin les 20 personnes qui viennent voir mon blog!

Voici ce petit rouge à lèvre, dans les couleurs que j'aime, neutre, facile à porter pour la vie de tous les jours, quelque chose de féminin et simple, tout moi! C'est un "lustre", ma texture favorite de chez Mac. C'est un rouge à lèvre qui donne une teinte naturelle aux lèvres, sans trop en faire, avec une base rose discrète.

***

My favorite subject right now, lipsticks, especially neutral, "my lips but better lipstick"; I wanted to share this little addition to my collection that I particularly like. This Mac product is perfect for everyday life, this is what I like! It enhance your natural lip color and this "luster" texture is my favorite from the brand. It is a bit sheer and moisturising, this mauve shade has some pink undertone, perfect for shy girls and even for teenage girls!


Mac Syrup lipstick


Mac Syrup lipstick


Mac Syrup lipstick


Mac Syrup lipstick demo and swatches




Merci de votre visite! /// Thank you for passing by!

0 commentaires :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Futilities and More © Creative Commons 2010 | Plantilla Quo creada por Ciudad Blogger