Google+ Summer Bronze makeup for Asian Monolid Eyes | Futilities and More

Summer Bronze makeup for Asian Monolid Eyes

Monday, May 27, 2013



Hello tout le monde,

Me voici de retour après une longue pause, les aléas de la vie...comme vous savez, si vous êtes des fidèles, j'ai perdu mon petit Ulysse, dur de se séparer d'un compagnon de 10 ans...puis il y a le travail, la vie perso...je n'en dirais pas plus car ce qui nous intéresse ici c'est le maquillage et comment retranscrire des looks vus sur les tapis rouges, sur nous les filles aux yeux si particuliers!

Donc voici la première vidéo d'une série que je vais faire, des vidéos inspirées de maquillages et looks de célébrités que je trouve superbes! 

Je me suis inspirée de Ashley Benson, une actrice de Pretty Little Liars pour ce look. 

C'est très estival, bien pour la saison donc! Une belle peau satinée avec des reflets sur les pommettes, un teint frais, des yeux or et bronze avec un effet fumé sans parler des lèvres nudes, dorées.
Ma retranscription tire plus vers le noir pour l'intérieur de l'oeil, elle, va plus vers le brun et ma peau est plus lumineuse, mais bon, ce sont des détails :)

J'espère que le tuto vous plaira et si par bonheur vous reproduisiez ce maquillage, prenez vous en photo et postez la moi sur ma page facebook les filles, ça me ferait une immense joie!

Bises à toutes

***

Hello everyone,

I'm back after a long break, the vagaries of life ... , if you follow me on facebook you already know, I lost my little pug,  Ulysse, hard to be separated from a fellow compagnon of 10 years ... then there is work, personal life ... I do not say more because what interests us here is  makeup and looks seen on the red carpet, that I will adapt for us, girls with so special eye shapes!

So here is the first video in a series. I will do videos inspired makeup and looks of celebrities that I find beautiful!

I was inspired by Ashley Benson, actress Pretty Little Liars for this look.

It's very summery, so, good for the season! A beautiful smooth skin with gold reflections on the cheeks, a fresh complexion, gold and bronze smoky eyes with a nude lip with golden tint.
My transcript draws closer to the black for the interior of the eye, she goes to brown and my skin is brighter (glowy), but hey, what are the details :)

I hope you enjoy the tutorial and if you are reproducing this makeup, take a picture and post it on my facebook page, it would give me great joy!

Hugs to all!



0 commentaires :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Futilities and More © Creative Commons 2010 | Plantilla Quo creada por Ciudad Blogger