Google+ Real Techniques Starter Set Review | Futilities and More

Real Techniques Starter Set Review

Tuesday, January 22, 2013


Real Techniques Starter Set Review

Hello!

Me revoici avec mes pinceaux préférés! Enfin, une vrai bonne découverte et une réelle satisfaction tant au niveau du coût et de la qualité...

Avez vous vu la revue faite de la Core Collection?

***

Here I am with another Real Techniques brush set, this is one of my fave and this is the Starter Set...such a steal and such a nice surprise...

Did you read my review of the Core Collection brushes.



Real Techniques Starter Set Review

Nous avons 5 pinceaux pour moins de $20...dingue non?
***
We have 5 nice makeup brushes for less than $20...crazy!

Real Techniques Starter Set Review


Real Techniques Starter Set Review


Real Techniques Starter Set ReviewReal Techniques Starter Set Review

Le set vient avec une mini trousse en tissu très pratique, parfait pour le rangement, voyager ou pour travailler.

***
The set comes with a little case/bag. Very convenient to store your brushes, to travel or to work with.

Real Techniques Starter Set Review

Real Techniques Starter Set Review

VReal Techniques Starter Set Review

To compare, this is my two sets: The starter set and the core collection.

Real Techniques Starter Set Review

Real Techniques Starter Set Review

Un de mes pinceaux préféré, il est très fin, je l'utilise pour souligner les cils inférieurs et donner de la définition. Vraiment excellente pour tous les travaux de précision!

***

This is one of my favorite brush, it's so precise, perfect to line my lower lash line. 

Real Techniques Starter Set Review

 Real Techniques Starter Set Review

Celle-ci n'est pas très adapté pour moi. Je la trouve trop épaisse pour mes sourcils. Cependant, elle attrappe bien la poudre.

***

This one is not made for me. It is ok but a little bit too fat/big for my brows but it catches the powder nicely.

Real Techniques Starter Set Review

Real Techniques Starter Set Review


J'adore ce pinceau. Il est génial pour appliquer les fards, il attrape vraiment super bien les poudres, très étonnant pour des poils synthétiques!

***

Big crush for this little one. It catches the powder so nicely, It is so easy to work with it especially knowing that the bristles are synthetic.

Real Techniques Starter Set Review


Real Techniques Starter Set Review


Celle-ci est géniale pour appliquer soit les fards crèmes ou le correcteur autour des ailes du nez. Elle est très comparable à un pinceau que j'adore de chez Sigma, la P82 precision.

***

This one is so nice for cream eyeshadow application of concealer arround the nose. I love it almost like my Sigma, la P82 precision brush. 


Real Techniques Starter Set Review

Real Techniques Starter Set Review

Le pinceau pour l'application des eyeliner gel est celui que j'aime le moins. Il est trop gros pour être précis, tout particulièrement pour mes petits yeux.

***

This one is my least favorite. It's definetely too big to be a nice precision brush and for my tiny eyes, it is just not working.


Real Techniques Starter Set Review

The comparison between the two sets: core collection and starter set 

Real Techniques Starter Set Review


Avez vous vu la revue faite de la Core Collection?

***

Did you read my review of the Core Collection brushes.


Conclusion: 

C'est une de mes meilleures découvertes de l'année, le prix est incroyablement bas pour une superbe qualité! Je les utilise tous les jours sur moi et aussi sur les clientes! J'adore!

***

One of the greatest deal of the year, such a nice quality and great value for the money.
It's a steal!!!LOVE it!





0 commentaires :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Futilities and More © Creative Commons 2010 | Plantilla Quo creada por Ciudad Blogger