Google+ Nuxe Rêve de Miel Lipbalm Review | Futilities and More

Nuxe Rêve de Miel Lipbalm Review

Sunday, November 18, 2012

NUXE REVE DE MIEL LIPBALM REVIEW PICTURES BEAUTY BLOG ASIAN FUTILITIESANDMORE-9

Nuxe Rêve de Miel Lipbalm


Nuxe Rêve de Miel Lipbalm est une de mes dernière acquisition dont je vous avez parlé lors de mes favoris de juin. Je sais, ça fait déjà 1 mois et voici seulement la revue du produit!
Ces derniers temps, j'ai dû me concenter sur mon travail (le vrai) et mon emploi du temps a été très chamboulé!
Donc, je disais, j'aime ce baume à lèvres! Pourquoi? Parce qu'il hydrate et nourrit les lèvres, même les plus seches et abimées!

-------------------------------------------

Nuxe Reve de Miel Lipbalm is one of my latest acquisition whom I talked during my June's favorites video. I know, it's been one month already...
Recently, I had to focus on my work (the real one) and my schedule was very busy!
So yes, I love this lip balm! Why? Because it moisturizes and nourishes my lips, even the most dry and damaged!


NUXE REVE DE MIEL LIPBALM REVIEW PICTURES BEAUTY BLOG ASIAN FUTILITIESANDMORE-9

Je le dis tout le temps, mais le packaging, surtout pour un produit cosmétique est essentiel et celui-ci est plutôt dans mes standards! Très simple, en verre et cette douce couleur jaune...ça donne tout de suite envie non?

-------------------------------------------

I say that all the time, but the packaging, especially for a cosmetic product is essential and it is rather in my standards! Very simple, this glass and sweet yellow shade... so attractive, right!

NUXE REVE DE MIEL LIPBALM REVIEW PICTURES BEAUTY BLOG ASIAN FUTILITIESANDMORE-9

Le parfum est présent mais reste supportable car il reste naturel et frais. Si vous aimez les agrumes et le miel, vous savez ce qu'il vous reste à faire...

-------------------------------------------

The scent is still present but bearable because it is natural and fresh. If you like citrus and honey, you know what you have to do ...


NUXE REVE DE MIEL LIPBALM REVIEW PICTURES BEAUTY BLOG ASIAN FUTILITIESANDMORE-9

NUXE REVE DE MIEL LIPBALM REVIEW PICTURES BEAUTY BLOG ASIAN FUTILITIESANDMORE-9

NUXE REVE DE MIEL LIPBALM REVIEW PICTURES BEAUTY BLOG ASIAN FUTILITIESANDMORE-9

Le dernier point à mentionner, qui n'est pas des moindres, est sa texture. Je ne pense pas que cela plaise au plus grand nombre car le fini est matte et la consistance plutôt dense.
Il ne faut qu'une très petite quantité pour faire l'affaire mais surtout, il faut étaler la pâte pour avoir une texture homogène.
Je trouve que le produit est le plus efficace lorsque je me tartine les lèvres avant d'aller me coucher car au matin, les lèvres ont été nourries et elles sont prêtes pour commencer la journée.

-------------------------------------------

The last point to mention, not least, is its texture. I don't think it can please everyone because of the matte finish and its rather heavy consistency, like a paste.
You only need a very small amount to do the trick but more importantly, we must spread the product to have a homogeneous texture.
I find that the product is most effective when I use it before going to bed because the morning, the lips were fed (it's so rich) and they are ready to start the day.





Overall and Verdict:  ❤❤❤❤/5
Pros:
- Super moisturizing effect
- Fresh and summery scent
- High-end packaging
Cons:
- Texture like a paste, very heavy
- Matte finish
-------------------------------------------

0 commentaires :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Futilities and More © Creative Commons 2010 | Plantilla Quo creada por Ciudad Blogger