Google+ Glossybox August 2012 - Video | Futilities and More

Glossybox August 2012 - Video

Saturday, September 8, 2012





Salut!
Aujourd'hui, je vais vous parler de ma Glossybox d'Aout. Elle est arrivée comme d'habitude avec un peu de retard...bon, c'est une constante, quel dommage mais bon, je me suis fait une raison...
A part ça, cette boite m'a moins plus que les autres. Tout d'abord parce que j'ai encore reçu un rouge à lèvres, le troisième d'affilé, ça devient un peu ennuyeux, j'ai eu des produits de chez Bioré...encore et encore un produit pour les cheveux de la marque Sebastian. S'il vous plait, il faut arrêter d'utiliser vos stock les amis et varier les plaisirs en nous faisant découvrir d'autres marques un peu plus intéressantes!
***
Hi!
Today's post is about my last Glossybox from August. It came as usual, with a little delay ... well, it is a constant, what a shame but hey, I knew it ...
Otherwise, this box wasn't that existing this month. Firstly because I again got a lipstick, the third in a row, it gets a little boring, I had also a Bioré products (I have now 4 or 5 products)... and again a product for the hair from Sebastian.
Please, stop using your stock friends and vary the pleasures and let usdiscover other brands and some that are a little more interesting!
***
Retrouvez toutes les boites que j'ai reçu! /// You can see everything I've got in the past few month
Want to subscribe? Click HERE

0 commentaires :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Futilities and More © Creative Commons 2010 | Plantilla Quo creada por Ciudad Blogger