Google+ Neon Eyeliner – Sephora Color Of The Year – Tangerine Tango | Futilities and More

Neon Eyeliner – Sephora Color Of The Year – Tangerine Tango

Wednesday, June 20, 2012

Neon Eyeliner – Sephora Color Of The Year – Tangerine Tango

Hello everyone!
I finally had the time to post some  pictures and a video with this look I told you about for ages ... again ... sorry for the delay but I had family problems that made me go to France. I was gone for five days, just enough to meet my relatives and my friends that I miss so much!
So here is this little look from the Sephora + Pantone: Color of the Year in Tangerine Tango. I highlighted the eyes with neon orange eyeliner. This is a rather colorful look, rare enough to be noticed, but still wearable!
To balance this look, I used the set of eye shadows, especially one that is more clear, champagne, to illuminate the eye and a little bit of the orange one , to bring depth. Then a bit of mascara, the matte finish  blush from the set and the glittery gloss which is too cute!
So I hope you will like this summer look! I had already put a video online last year on my other channel with purple and green eyeliner. I think it's a subtle way to use bright colors.

--------------------------------------------
Salut tout le monde!
Bon, ça y est, je mets enfin en image et en vidéo ce look dont je vous avais parlé depuis des lustres...encore...désolée pour ce retard mais j'ai eu des soucis familiaux qui m'ont fait rentrer d'urgence en France. Je suis parti 5 jours, juste assez pour retrouver mes proches et mes chers amis qui me manquent tant!
Donc voici ce petit look fait à partir du set de chez Sephora, Pantone Color of the Year Tangerine Tango. J'ai mis en valeur les yeux avec l'eyeliner néon orange. C'est un look plutôt coloré, assez rare pour le faire remarquer, mais malgré tout toujours portable même de jour! Je l'ai fait, je suis sorti avec et personne ne m'a regardé bizarrement.
Pour nuancer ce look, j'ai utilisé les fards à paupière du set, notamment celui qui est le plus clair, le champagne, pour illuminer l'oeil et un peu d'orange, pour amener de la profondeur. Ensuite, un peu de mascarale blush matte du set et pour terminer, le gloss pailleté trop mignon.
Voilà, donc j'espère que cela va vous plaire! J'avais déjà mis une vidéo en ligne l'année dernière sur mon autre chaine avec des eyeliners violets et vert. Je trouve que c'est une manière subtile d'utiliser des couleurs vives sans avec un look criard.


LIST OF THE PRODUCTS MENTIONED:
Face:
Moisturizer: Vichy Essentielle for dry skin
Foundation:  Tarte Amazonian clay full coverage foundation: http://bit.ly/HBjTAG
Blush: Sephora Pantone, Color of the year - Tangerine Tango
Eyes:
Eye brows: Tony Moly Eyebrow duo palette.
Primer: Urban Decay primer potion in Sin: http://bit.ly/o3GVNa
Eyeshadow & Eyeliner: Sephora Pantone, Color of the year - Tangerine Tango
Eyeko, Skinny brush mascara
Lips:
Lipgloss: Sephora Pantone, Color of the year - Tangerine Tango
Make-up brushes:
Sigma Beauty Make Me Blush Travel Kit: http://bit.ly/PooWuN


Neon Eyeliner – Sephora Color Of The Year – Tangerine Tango

Neon Eyeliner – Sephora Color Of The Year – Tangerine Tango

Neon Eyeliner – Sephora Color Of The Year – Tangerine Tango


Neon Eyeliner – Sephora Color Of The Year – Tangerine Tango




Neon Eyeliner – Sephora Color Of The Year – Tangerine Tango

Neon Eyeliner – Sephora Color Of The Year – Tangerine Tango







Sephora Color of the Year Set - Tangerine Tango








0 commentaires :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Futilities and More © Creative Commons 2010 | Plantilla Quo creada por Ciudad Blogger